زیستن را یک تراژدی کرده اند. یک داستان غم آلود و بهت آور. به هر سویی می نگرم یا غم خوابیده است، یا استرس. غیر از این دو هرچه بود، بدتر از این ها کرده بود.
عن
خزعبل...
ما را در سایت خزعبل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: دوشنبه 20 فروردين 1397 ساعت: 17:42